تبلیغات
بهاء بی بها

بهاء بی بها
بهایی پژوهی و اثبات بی بها بودن بهاییت در محضر عقل و فکر
نویسندگان
لینک دوستان
نفوذ کلام
یکی از مباحث مهم و اساسی در شناخت یک دین الهی و تشخیص حقیقت از کذب و دروغ داشتن نشانه هایی برای اطمینان به الهی بودن آن دین است که در تمامی ادیان الهی وجود داشته و از آن با نام معجزه یاد میکنند
بهاییت فرقه ای دست ساز که ادعای دیانت و استمرار نبوت را دارد و برای اثبات خود تمامی مدارک مورد نیاز یک دین یعنی معجزه و ... را نفی و راه جدیدی برای اثبات نبوت پیشنهاد داده است که از آن به استقامت شخص و شهرت و نفوذ کلام او تعبیر میکند
اما در ادامه‌ی بحث به برهان استقامت و شهرت رسیّدیم كه باید عرض كنم:
بهائیان برای اثبات ادعای خود، استقامت و نفوذ كلمه یا شهرت را دلیل دانسته‌اند و مدعی‌اند حسینعلی نوری این دو را داشته، مثلاً عباس افندی( عبدالبهاء)چنین می‌گوید:
یك برهان عقلی دیگر گویم و اهل انصاف را همین برهان كفایت است كه هیچ كس نمی‌تواند انكار كند و آن این است كه این شخص جلیل در سجن اعظم (زندان بزرگ) امرش را  بلند كرد و نورش باهر شد وصیتش جهانگیر گشت و آوازه بزرگواریش به شرق و غرب  رسید و ألی یومنا هذا چنین امری در عالم واقع نشده.»

نا گفته نماند كه میرزا ابوالفضل گلپایگانی نیز به تقویت این استدلال پرداخته و آن را (دلیل تقریر )نامید، و مخلص و لُبّ كلام این كه كثرت جمعیّت و ماندگاری یك فرقه می‌تواند دلیل بر حقانیت آن فرقه باشد.
در پاسخ به دلیل تقریر باید گفت:
 اولاً جدای از این كه انسان به كمك عقل پی‍امبر را از غیر پیامبر می‌تواند تشخیص بدهد، علاوه بر این بحث معجزه نیز نیاز است

 ثانیاً اگر كثرت جمعیت و ماندگاری یك فرقه دلیل بر حقانیّت آن است، پس چرا میرزا حسینعلی فرقه قادیانیه را باطل می‌داند؟
چنان كه گفته:« نفسی از اهل سنت و جماعت در جهتی از جهات ادعای قائمیّت نموده و إلی حین قریب صد هزار نفس اطاعتش نمودند و به خدمتش قیام كردند اما قائم حقیقی (علی محمد باب) به نور الهی در ایران قیام به امر فرمود، شهیدش نمودند.»

حال این كه پیروان قادیانیه به مراتب از بهائیان بیشتر بوده‌اند.

در پایان با عَلَم كردن چنین برهان ضعیفی باید پرسیّد كه حضرت نوح(‌ع) با این كه 950 سال تبلیغ دین كرد جز عدۀ كمی به او ایمان نیاوردند. آیا این ایمان نیاوردن مردم دلیل بر كذب بودن رسالت حضرت نوح(ع) است؟
هم چنین باید پرسیّد كه مگر ادعای ربوبیت فرعون كه می‌گفت:« انا ربكم الا علی» به بیشتر نقاط جهان نرسیده بود؟ پس آیا فرعون درست می‌گفت و خدا شده بود؟

و وقتی سنگ استقامتشان را به سینه می‌زنند لابد یادشان رفته كه جناب علی محمد شیرازی (باب) چند مرتبه با صراحت و در حضور جمع، توبه نمود و از ادعاهای خود دست كشید و هم چنین حسینعلی نوری (بهاء) و حتی خود عباس افندی (عبدالبهاء) مدّتها در میان مسلمانان فلسطین به شیوه آنان زندگی می‌نمودند و در نمازهای جمعه و جماعت آنان كه از اصناف اهل سنت بودند شركت می‌كردند و به روش آنان نماز می‌خواندند چنان كه اشراق خاوری می‌گوید:« حضرت مولی الوری برای صلوه ظهر جمعه جامع تشریف می‌بردند» در عین حالی كه حكم نماز جماعت در آئین بهائی نسخ شده و تقّیه كردن نیز در آئین بهائی مردود دانسته شده و كسی حق تقّیه ندارد پس چرا عبدالبهاء در نمازهای جمعه و جماعت مسلمانان شركت می‌كرد؟
آیا این معنی‌تداعی‌‌گر نفاق عباس افندی نیست؟

پس این عمل خدایان و انبیاء و ائمه بهائیت نیز خود برهان نقضی است برای رد برهان استقامت و شهرت كه می‌رساند سران بهائیت با نفاق و دو دوزه بازی و رشوه و هزاران كثافت كاری دیگر توانسته‌اند برای مدّتی این عَلَم كُفر را سر پا نگه دارند كه اگر حمایت‌های مغرضانه‌ی روسیه و انگلیس و اسرائیل نبود دقیقه‌ای نمی‌توانست به حیات ذلّت بار خود ادامه دهد. چنان كه پرنس دالگوركی از شخص وزیر« میرزا آقا خان نوری صدر اعظم ناصرالدین شاه» به طور صریح و رسمی خواستار گردید و دیعه پر بهائی را كه دولت روس به وی می‌سپارد در حفظ و حراست آن بكوشد....»

و یا در جایی كه سفیر روس از تسلیم میرزا به مأمور شاه امتناع وزیر..... و كاغذ به صدر اعظم نوشت كه باید میرزا حسینعلی را از طرف من پذیرائی كنی و در حفظ این امانت بسیار كوشش نمائی و اگر آسیبی به او برسد و حادثه‌ای رخ دهد شخص تو مسئول سفارت روس خواهی بود.
و یا حسینعلی در چاپلوسی از روس می‌گوید:« اعلی حضرت امپراطور دولت بهیّه روس ایده الله تبارك و تعالی حفظ و رعایت خویش را فی سبیل الله مبذول داشت.

و هم چنین شوقی افندی می‌گوید:« بهائیت امانت روس است.»

جناب حسینعلی بهاء می‌گوید:« اول ضرری كه بر این غلام وارد شد این بود كه قبول شهریه از دولت نمودم و اگر این نفوس همراه نبوند البته قبول نمی‌كردم.»
باید پرسیّد دولت، كدام دولت بوده و به چه دلیل به خدای قرن اتم شهریه می‌داده؟

جواب این سؤال معلوم نیست اما همین قدر مسلّم است كه تبعید شده از ایران در عكّا كه نه آب و زمین داشتند و نه شغل دولتی،  دلیل شهریه گرفتنش از دو حال خارج نیست:
مزد ترویج پرت و پلاهایی كه شایع می‌كرده را می‌گرفته.
جاسوسی برای افراد بیگانه، چنان چه شوقی گفته:« بهائیت امانت دولت روس است.» هم چنین دعاهای ایشان برای دولت انگلستان و لقب سرّ گرفتن عبدالبهاء از سفیر انگلیس بی رابطه با این مطلب نمی‌تواند باشد و گرنه دلیلی نداشت.

 



طبقه بندی: خاتمیت، مهدویت، بابیت، بهاییت، احکام بهاییت، سران بهاییت، بهاییت و استعمار،
برچسب ها: بابیت، بهاییت، علیمحمد باب، باب، بهاء، بهاءالله، باب الشیطان، بهاءالشیطان، عبدالبهاء، عبدالشیطان، فرقه بهاییت، بهاءبی بها، فرقه دست ساز، فرقه اینگلیسی، فرقه استعماری، قائمیت، مهدویت، نبوت، خاتمیت، الوهیت، ادعای خدایی، نسخ اسلام، اعلام نبوت، دور جدید، لزوم تجدید نبوت، استمرار نبوت، عباس افندی، هیکل، عالم انسانی، روابط انسانی، نیازهای بشر، قوانین بشری، قوانین جزایی، قوانین راهنمایی و رانندگی، فطرت، دین، عدالت، نیازمندیهای فطری، قرآن کریم، آیات قرآن، روایات، احادیث، استقامت، شهرت، نفوذ کلام، ابوالفضل گلپایگانی، پرنس دالگورکی، میرزا آقا خان نوری، صدر اعظم، ناصرالدین شاه قاجار، شوقی افندی، عکا، سجن اعضم، حیفا،
[ پنجشنبه 25 خرداد 1391 ] [ 18:23 ] [ antibahai ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ


بنام خدا

یكی از كارهای دشمن در نسل جوان ترویج فحشا،عرفان های كاذب و بهاییت است

امام خامنه ای (حفظه الله)


............................

این وبلاگ با مدیریت جدید و با رویکردی جدید در سال جدید با محوریت پژوهش و نقد بهاییت آغاز بکار خواهد کرد

............................

وبلاگ بهاء بی بها در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

............................

آی دی بهاء بی بها :

Bahabibaha@yahoo.com

آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب





Powered by WebGozar

Free Page Rank Tool

بهاء بی بها

EmamHadibanner
<تلویزیون بهاء بی بها>


پایگاه مجازی فارسی زبان مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله